У МОН обговорили перспективи мультилінгвістичної освіти
8 липня в Міністерстві освіти і науки відбулася зустріч директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрія Кононенка з директором Миротворчого інституту ПАТРІР Андрою Тенасє з питань впровадження мультилінгвістичної освіти в Україні. Про це повідомили у прес-службі освітнього відомства.
Під час зустрічі директор департаменту Юрій Кононенко наголосив на важливості впровадження мультилінгвістичної освіти в Україні.
За його словами, мультилінгвістична освіта має впроваджуватись в українських навчальних закладах. З 2010 року модель мультилінгвістичної освіти реалізовувалася в Криму за допомогою проекту "Кримська школа", який на сьогодні, у зв’язку з соціально-політичною ситуацією, зупинено.
Як зазначив Юрій Кононенко, досвід "Кримської школи" обов’язково має бути використаний в інших регіонах, або в окремих загальноосвітніх закладах, у вигляді експерименту. Модель цього проекту особливо корисна в областях, де проживають різні етнічні групи.
У свою чергу, директор Миротворчого інституту ПАТРІР Андра Тенасє зазначила , що мультилінгвістична освіта – інновація у навчанні, за допомогою якої школярі отримують академічну освіту на кількох мовах, що є вагомим підґрунтям для майбутніх випускників.
Як повідомив представник проекту "Кримський діалог" Денис Матвєєв, "Кримська школа" як пілотний освітній проект пропонував представникам різних лінгвістичних етнічних груп - української, російської та кримськотатарської - конкурентоспроможну освітню ініціативу, яка дозволяла підвищувати рівень володіння мовами, що використовуються в Криму, та розв’язати задачі багатокультурного виховання.
Під час зустрічі сторони домовилися розвивати співпрацю Міністерства та Миротворчого інституту ПАТРІР з питань впровадження мультилінгвістичної освіти в Україні й підтримали ідею найближчим часом організувати семінар для вчителів.
Також у зустрічі взяли участь співробітники Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Українського незалежного центру політичних досліджень.
|