Статистика |
Зараз на сайті: 1 Зайшли у гості: 1 Користувачів: 0 |
|
У розділі матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10 (044) 216 2442, факс 236 1049, ministry@mon.gov.ua
Від 07.02.2011 р.№ 1/9 - 80 На № ________ від _________ Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки Про проведення Всеукраїнського обласних, Київської та конкурсу, присвяченого 20-й Севастопольської міських річниці незалежності України державних адміністрацій
На виконання Указу Президента України від 1 листопада 2010 р. № 990 «Про відзначення 20-ї річниці незалежності України» Міністерство освіти і науки, молоді та спорту оголошує Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт учнівської та студентської молоді, присвячених 20-й річниці незалежності України (далі - Конкурс). Метою Конкурсу є патріотичне виховання учнівської та студентської молоді, долучення підростаючого покоління до збереження та розвитку культурної спадщини шляхом вивчення історії рідного краю, історико-літературних пам’яток, народних традицій та звичаїв, виховання у молодого покоління толерантного ставлення до культур народів, які проживають на теренах України. Конкурс проводиться на добровільних засадах у період з 01березня по 29 квітня 2011 року серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів України. На Конкурс подаються самостійно підготовлені науково-пошукові роботи із зазначеного питання. Відповідальними за проведення Конкурсу є обласні управління освіти і науки, які створюють оргкомітети та формують журі. До складу журі запрошуються вчителі, педагогічні, науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, представники творчих спілок. Переможці Конкурсу визначаються у трьох вікових категоріях: учні 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, учні професійно-технічних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів у кількості, що не перевищує 30% від загальної кількості учасників. Переможці нагороджуються дипломами обласних управлінь освіти і науки, державних адміністрацій. Учасники, які посіли перші місця по кожній віковій категорії, нагороджуються дипломами Міністерства. Інформацію про проведення Конкурсу та список зазначених переможців з анотацією на роботу та рецензією направити до 16 травня 2011 року за адресою: 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, каб.308. Нагородження переможців відбудеться у червні 2011 року. Фінансування Конкурсу здійснюється відповідними органами управлінь (відділів) освітою, за рахунок коштів бюджету, з якого фінансується установа, а також інших, не заборонених законодавством джерел. До фінансування можуть долучатися юридичні та фізичні особи. У разі надання коштів такими особами та за їх бажанням переможці нагороджуються іменними преміями і подарунками.
Голова комісії з реорганізації Міністерства
Б.М.Жебровський
|
Наукова робота - це самостійно виконане наукове дослідження певної проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат власного пошуку, власні висновки.Тематика науково-дослідницьких та експериментальних робіт не обмежується.Робота повинна відповідати правилам оформлення дисертаційного дослідження - Державний стандарт України.Детальніше... |
Програма спецкурсу з основ науково-дослідницької роботи "Наукова зміна" для членів Малої Академії наук України.
Розділ І. Поняття про науку. Історія народження і розвитку вітчизняної та світової науки (6 год.).Розділ II. Мала Академія наук України як пріоритетна форма позашкільної освіти (4 год.).Розділ III. Теоретичні основи науково-дослідницької роботи членів Малої Академії наук України.Розділ IV. Соціальне значення проведення Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт членів Малої Академії наук України.Детальніше... |
МАТЕРИАЛЫ ПО САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ПРАКТИКЕ УЧАЩИХСЯ
- Как выбрать тему исследования. Выбрать тему несложно, если точно знаешь, что тебя интересует в данный момент, какая проблема волнует тебя больше других.
- Цель исследования. Определить цель исследования – значит ответить на вопрос о том, зачем мы его проводим.
- Задачи исследования. Задачи исследования уточняют цель. Цель указывает общее направление движения, а задачи описывают основные шаги.
- Гипотеза исследования. Гипотеза – это предположение, догадка, еще не доказанная логически и не подтвержденная опытом. Обычно гипотезы начинаются со слов «предположим», «допустим», «возможно».
- Организация и методика исследования. Как составить план исследовательской работы? Прежде всего, надо ответить на вопрос: «Как ты можешь узнать что-то новое о том, что исследуешь?» Поэтому надо определить, какие инструменты или методы ты можешь использовать, а затем выстроить их по порядку.
Подумать самостоятельно. С этого необходимо начинать любую исследовательскую работу.
Детальніше...
|
|
|
|
|
Неділя, 02.02.2025, 00:30:32 Вітаю Вас Гість |
|
|
|