Статистика |
Зараз на сайті: 1 Зайшли у гості: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Для опрацювання ІV етапу науково – методичної проблеми
«Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку горизонтальної
мобільності педагога», мета якого - забезпечити методичний супровід
творчого зростання педагогів на основі взаємодії та професійного
взаємозбагачення; встановленні між учителем і учнями суб’єкт –
суб’єктних відносин; мотивації педагогічних кадрів до творчості, вчителі
природничо – математичних дисциплін м. Нової Каховки обрали напрямок
науково – методичної роботи: «Інтердисциплінарний підхід до вироблення
навичок екологічної культури сучасної молоді» тому, що це одне з
головних питань, яке об’єднує всі шкільні дисципліни. ДАЛІ ...
|
|