Категорії розділу
Психологічна служба [38]
Наше опитування
Оцініть роботу МК НМР за п`ятибальною шкалою
Всього відповідей: 137
Статистика

Зараз на сайті: 1
Зайшли у гості: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Психологічна служба

У розділі матеріалів: 38
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

      
1.Релаксаційний масаж. Знімає стрес, емоційне напруження, активізує розумову діяльність, врівноважує психіку, оздоровлює, збадьорює. Масаж підвищує бар”єр чутливості.
2. Музико терапія, музико малювання.  Розвиває  емоційний чуттєвий компонент психіки, розвиває відчуття, дитина краще пізнає себе та навколишній світ.
3. Танцювальна терапія. Дає змогу знайти способи самовираження, розширює діапазон реакцій, становить психолого – фізіологічний вплив; виконує терапевтичну, профілактичну, діагностичну функції; допомагає з”ясувати, які якості засвоєно, а які – ні. Порухи душі можна пізнати через рухи тіла.
4. Психогімнастика.Знімає емоційне напруження, відновлює потік психічної енергії, передає емоційний стан,формує уявлення дітей. Відображення дітьми перед дзеркалом :
   - різних станів, настроїв;
   - різних якісних параметрів (гарний, злий, сумний, вихований, бешкетник тощо );
   - героїв казок, чарівних перетворень ( медитація ).
5. Дихальна гімнастика. Природний голос – це голос у той момент, коли людина створює звуки, які передають емоції (сміх, плач тощо ). Тіло саме створює звуки  для звільнення від болю та напруження. Звуки у грудях та діафрагмі  випускають енергію, знімають емоційне напруження, людина відчуває задоволення.
    Звук переносить свідомість людини з лівої півкулі в праву, з аналітичної сфери в інтуїтивну.
    Якщо поєднати звуки з рухами, то самоочищення буде ефективним ( жести, міміка).
6. Казкотерапія (ляльки, ширми, різні види театру).Вплив на дитину:
    - живе життям героя;
    - у ролі підвищує самооцінку;
    - вивчає норми моралі.
7.  Сміхотерапія. Це смішинки – веселики, цікаві історії для розрядки, зняття емоційного напруження, активізації.
8. Кольоротерапія. Вплив певного кольору на психіку, активізації та розслаблення, концентрації та пом”якшення стану.
9. Бібліотерапія – читання книжок для того, щоб дитина зрозуміла свої реакції, збагатила знання, налагодила спілкування з дорослими, однолітками, обговорювала свої проблеми.
10. Естетотерапія – колекціонування, вирощування квітів, слухання музики, ознайомлення з творами живопису і скульптури, емоційно насичені прогулянки.
11. Ландшафтотерапія (різновид натури психотерапії) – вплив пейзажів, окремих дерев, птахів на внутрішній стан.
12. Ефект колірної гами природи – складання букетів, відтворення об”єкту природи, який найбільше запам”ятався.
13. Фітотерапія- вплив спеціально дібраними запахами рослин і квітів.
Психологічна служба | Переглядів: 549 | Додав: Адміністратор | Дата: 27.12.2010

                                       ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ

1.Підготовка до відвідування уроку:
-    місце уроку в темі, курсі;
-    тип уроку;
-    мета та завдання уроку.
2.Психологічні вимоги до уроку:
-    врахування вчителем вікових та психологічних особливостей учнів при підготовці до уроку.
3.Психологічні аспекти уроку:
        -    формування на уроці переконань, ідеалів, норм загальнолюдської моралі;
-    виховні завдання уроку;
-    використання на уроці знань психології.
4.Активізація пізнавальної діяльності учнів:
-    постановка проблеми, рівень проблемності на уроці;
-    врахування рівня новизни;
-    прийоми розвитку пам”яті, мислення , уяви.
5.Направленість уроку:
-    формування технічних умінь та навичок;
-    формування системного характеру одержаних знань;
-    професійна спрямованість знань, умінь та навичок.
6. Діяльність учнів на уроці:
-    інтерес до предмета в учнів різного рівня підготовки;
-    ерудиція;
-    ступінь легкості засвоєння навчального матеріалу;
-    активність , самостійність , зосередженість на різних видах діяльності;
-    діяльність учнів як єдиного колективу;
-    організованість, акуратність;
-    ставлення до слабо встигаючих та порушників дисципліни;
-    характер участі на уроці окремих учнів та всього колективу;
-    дисциплінованість;
-    вміння правильно сприймати критику і готовність підтримати дії педагога;
-    ставлення учнів до вчителя і один до одного ( повага, взаємна допомога).
7.Діяльність учителя на уроці:
-    знання предмета, ерудиція, різнобічність інтересів;
-    вміння зацікавити темою, що вивчається;
-    вміння доступно пояснити матеріал;
-    вимогливість;
-    такт, ввічливість при спілкування;
-    вміння показати практичну значимість предмета;
-    підтримання дисципліни на уроці;
-    залучення учнів до активної роботи на уроці;
-    справедливість, чесність;
-    скромність, простота;
-    вміння відмічати досягнення учнів;
-    створення доброзичливої психологічної атмосфери спілкування на уроці;
-    врахування психологічного стану окремих учнів;
-    комунікативні вміння вчителя;
-    уміння виходити з важких ситуацій.
8.Загальна оцінка уроку:
-    досягнення розвиваючих і дидактичних завдань уроку;
-    формування особистості школяра.


Психологічна служба | Переглядів: 722 | Додав: Адміністратор | Дата: 27.12.2010

Відповідно до листа Міністерства освіти № 1/9-241 від 27.06.2001 р. першочерговою умовою попередження самогубств серед учнів є ретельне психолого-педагогічне виявлення дітей, чиї особистісні риси створюють підвищений ризик суїциду, індивідуальна робота з цією категорією дітей, розробка системи профілактичних заходів, широка просвітницька робота з сім'ями.

Завантажити РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
Психологічна служба | Переглядів: 477 | Додав: Адміністратор | Дата: 27.12.2010

Неділя, 19.05.2024, 07:19:30
Вітаю Вас Гість
Форма входу
Пошук
Друзі сайту