Статистика |
Зараз на сайті: 1 Зайшли у гості: 1 Користувачів: 0 |
|
У розділі матеріалів: 38 Показано матеріалів: 31-38 |
Сторінки: « 1 2 3 4 |
Спеціалісти визначають суїцид (suizid – з лат. «себе вбивати»), тобто самогубство, як усвідомлювані, навмисні дії, спрямовані на добровільне позбавлення себе життя, що призводить до смерті. Науковці-психологи, крім факту самогубства розглядають і більш ширший контекст суїцидальної поведінки – численні факти свідомого чи несвідомого нехтування життям як вищою цінністю людини (акти хоробрості, ризиковані вчинки, гра зі смертю, надмірне виснаження себе працею, легковажне нехтування небезпекою). Завантажити Методичні рекомендації |
Ігрова корекція поведінки є груповою формою корекційної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Вона заснована на діяльнісному підході і використовує дитячу гру в діагностичних, корекційних і розвивальних цілях. Ігрова корекція використовується для роботи з дітьми, які мають різноманітні форми порушень поведінки, неврози, страхи, шкільну тривожність, проблеми в спілкуванні з однолітками. Завантажити...
Психокорекційний напрям Вітчизняна література розглядає психологічну корекцію як форму «психолого-педагогічної діяльності, спрямовану на виправлення таких особливостей психічного розвитку, які не відповідають гіпотетичній оптимальній моделі нормального розвитку» (Дубровіна І. В.). Психокорекція не націлена на зміну поглядів, внутрішнього світу особистості і може здійснюватись у тому випадку, коли клієнт не усвідомлює своїх проблем і психологічного змісту корекційних вправ. Цей напрямок роботи психолога застосовується для виправлення недоліків пізнавальної та емоційно-вольової сфери, інтелектуального та особистісного розвитку. Організація психокорекційної роботи На основі психологічного діагнозу складається програма корекційної роботи, складовими частинами якої є: • мета; • напрями корекції; • психологічні механізми допомоги; • приблизна кількість занять, їх частота і тривалість; • перелік методів і прийомів, які використовуються; • форма занять (індивідуальна чи групова). Психокорекційні заняття проводяться за попередньо складеним конспектом (сценарієм), у якому відібрані завдання, спрямовані на реалізацію усіх зазначених у програмі напрямів. Після заняття психолог аналізує його успішність і складає конспект наступного заняття. Вибір форми психокорекційної роботи обумовлений метою. Так, наприклад, якщо об'єктом психокорекційного впливу є навички спілкування з однолітками, то ефективнішою буде групова форма роботи. Корекцію ж недоліків пізнавальних процесів доречніше проводити індивідуально. Кількість учнів у корекційній групі не повинна перевищувати 5. За такої умови психолог може виразно усвідомлювати все, що відбувається у психіці кожної дитини (на відміну від роботи тренінгової групи, де працює 7—12 осіб). Основні принципи психокорекційної роботи ( за виданням: Матвєєва М. П. Особливості професійної діяльності шкільного психолога. // Ж-л «Практична психологія і соціальна робота», № 1, 2003, с. 44 — 53) • Єдність діагностики і корекції. • Спрямованість роботи «згори донизу» (розвиток вищих психічних функцій, за рахунок яких будуть розвинуті елементарні психічні процеси). • Принцип нормативності (орієнтація на еталон розвитку на певному віковому етапі). • Робота в зоні найближчого розвитку дитини (за Л. С. Виготським) • Випереджуючий характер (активне формування того, що планується, досягти у найближчій перспективі). • Принцип наступності (кожне заняття містить ті завдання для самостійного виконання, які на попередньому виконувалися за допомогою психолога). • Врахування індивідуально-психологічних особливостей дитини, її інтересів, здібностей, якостей характеру. Методи психокорекції: ігротерапія, арттерапія, психогімнастика, дидактичні та рухливі ігри.
|
Ігрова корекція поведінки є груповою формою корекційної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Вона заснована на діяльнісному підході і використовує дитячу гру в діагностичних, корекційних і розвивальних цілях. Ігрова корекція використовується для роботи з дітьми, які мають різноманітні форми порушень поведінки, неврози, страхи, шкільну тривожність, проблеми в спілкуванні з однолітками. Завантажити... |
|
|
|
|
Неділя, 19.05.2024, 06:38:45 Вітаю Вас Гість |
|
|
|